.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت غله مازندران
در حکمی از سوی دکتر علیخانی معاون وزیر بازرگانی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور (مازندران، گلستان و سمنان) منصوب شد. بر اساس این حکم آقای ...
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت غله مازندران

طی حکمی از سوی دکتر علیخانی معاون وزیر بازرگانی و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ، رضا افرازه به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران، گلستان و سمنان) منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز ،در بخشی از این حکم آمده است امیدوارم با توجه به تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی در مسئولیتهای قبلی و با اتکال به خداوند متعال در جهت نیل به اهداف آرمانها و برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران و با رعایت کامل قوانین و مقررات حاکم بر شرکتهای دولتی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید.

در این جلسه تودیع و معارفه یدا... فضل اللهی معاون اداری و پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن تقدیر از خدمات و زحمات صادقانه و خالصانه مسیح رجبی به بیان سوابق مدیریتی رضا افرازه مدیر عامل جدید شرکت مذکور پرداخت و اظهار داشت : افرازه با بیش از 14 سال سابقه مدیریتی جانشین شایسته ای برای عهده دار شدن این مسئولیت میباشد.

فضل اللهی در ادامه با اشاره به سیاستهای شرکت بازرگانی دولتی ایران با توجه به اجرای اصل 44 قانون اساسی پرداخت و گفت : تغییر رویکرد از نظام مدیریتی دولتی به سمت نظام مدیریتی بنگاه داری باید در اولویت نظری و عملی مجموعه مدیران و کارکنان شرکت قرار بگیرد.

معاون اداری و پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران شرط حیات و بقای شرکت را منوط به عملکرد کارکنان دانست و افزود : توانمند سازی نیروی انسانی در راستای سیاستهای جدید شرکت از طریق آموزش باید به طور جدی در اولویت قرار بگیرد.

فضل اللهی رویکرد صادرات محور و شکل گیری کریدور تجارت غلات و اصلاح نگرش های همراه با خلاقیت و ابتکار نیروی انسانی در کنار توسعه زیر ساختهای تجاری را در سیاست ها و برنامه ریزی های جدید شرکت مهم و تاثیر گذار دانست.

وی سپس با اشاره به زیر ساختهای ذخیره سازی در حوزه گندم ، آرد ونان تصریح کرد : با توجه به برنامه ریزی مناسب و اقدامات صورت گرفته تحت عنوان نهضت سیلو سازی توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در سیلوسازی در کشور به حد کفایت رسیده است .

دراین مراسم وفایی نژاد رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران ، پیمان زندی عضو هیات مدیره و مدیرکل غله استان سمنان ،سید حمید رضا میرآفتاب عضو هیات مدیره و مدیرکل استان گلستان ،تصفیه بازرس و مشاور استاندار، ادیبان رئیس حراست سازمان بازرگانی استان مازندران ، سلطانی معاون اداری ومالی غله ، ریاحی معاون بازرگانی و انجمن کارخانجات آرد استان مازندران حضور داشتند.

خاطر نشان میگردد رضا افرازه رئیس سازمان بازرگانی استانهای سیستان و بلوچستان و قزوین و مدیرکل دفتر توسعه بازار کالا و خدمات و نظارت بر استانداردهای مصرف بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی را در سابقه مدیریتی خود دارد.

در بخش پایانی مراسم از خدمات مدیریتی مسیح رجبی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

همچنین هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و پیشنمازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان و سرپرست فرمانداری شهرستان ساری با ارسال لوح تقدیراز رجبی تقدیر بعمل آوردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.